Handelsbetingelser


Generelle oplysninger

GG
CVR-nr.: 37147338
Bøgekildevej 7
8361 Hasselager
Mail: gg@gorillagrow.dk
Telefonnr.: 31903318


Fortrolighedspolitik

Forretningen forstår og respekterer vigtigheden af privatliv på internettet. Forretningen vil ikke afsløre information om kunder/brugere til tredje part, Forretningen vil ikke sælge dit navn, adresse, e-mailadresse, kreditkort eller personlige data til nogen tredjepart under nogen omstændigheder.
Kort sagt, det der bliver købt eller snakket om – bliver i butikken.


Vi er nu e-mærke godkendt hos GorillaGrow. 
E-mærket er den danske certificerings ordning, der arbejder for tillidsfuld e-handel mellem kunder og erhvervsdrivende. Med e-mærket er du dækket af en køber beskyttelse på op til 10.000 kroner per handel, og samtidig bliver vi som den erhvervsdrivende løbende kontrolleret, så du er sikret en tryg og gennemskuelig e-handel. e-mærket er en nonprofit organisation stiftet i 2000 af Forbrugerrådet Tænk, Dansk Erhverv, DI, FDIH, Finansrådet, Dansk IT og HK. Læs mere på emaerket.dk


Prismatch

Vi prismatcher alle vores varer. Det vil sige, at hvis du ser en vare som vi også fører – selvfølgelig et identisk produkt så får du det naturligvis til den samme pris som du har set produktet til og 5% rabat oven i hatten. Det SKAL være fra andre danske gro shops/butik. Det gælder naturligvis ikke varer som er sat på tilbud eller lign.


Forsendelse

Vi sender altid vores forsendelser i neutrale/diskrete pakker. Under ingen omstændigheder sender vi dem anerledes, da vi vægter vores kunders diskretion højt.


Levering

Leverings tid
GG – GorillaGrow har en leveringstid på 2-7 dage.

Leverings omkostninger

0-10 kg koster               46kr inkl. moms
10-20 kg koster             69kr inkl. moms.
20-40 kg koster             149kr inkl. moms.
40-60 kg koster             225kr inkl. moms.

OBS:  Gratis Fragt
0-10 kg over 1000kr
0-20 kg over 2000kr

Fragt på over 60 kg, vi kontakter dig med den bedste fragtpris (samme dag eller senest næste arbejdsdag)

OBS: Omdeling betyder IKKE at din pakke bliver leveret hurtigere, det betyder at din pakke bliver leveret til døren frem for en pakkeshop.
Omdeling er altid et frit valg, men som noget nyt er det GRATIS til en valgfri Adresse ved køb 0-10 kg over 1000kr og 0-20 kg over 2000kr. Uden for disse to “kategorier” koster omdeling 30kr.

Ved levering til privat hjem udleveres pakken til modtageren på den givende adresse. Er modtager ikke hjemme indleveres denne til nærmeste pakkeshop. (GLS har ikke valgmuligheden, at vi kan tilføje, at pakken må stilles i fx. garagen)

Levering sker med GLS


Chat Funktion

På vores side vil du finde en tilgængelig chat funktion, hvor du kan stille spørgsmål osv. Vi vil bedste formåen svarer inden for kort tid. Denne er tilgængelig mandag til fredag i butikkens åbningstider. Ud over det er man også altid velkommen til at sende en Privat besked over vores Facebook konto.


Betaling via ViaBill:

Vi tilbyder finansiering i samarbejde med Viabill. For at benytte denne mulighed har Viabill nogle krav og vigtige informationer, som vi stærkt anbefaler at læse inden. Læs mere: Viabill


Betaling

Betaling på gorillagrow.dk er muligt via følgende:

  • Kreditkort (Visa, Mastercard, Maestro)
  • Mobilepay
  • Viabill
  • Direkte bankoverførsel (Ved direkte bankoverførsel er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen.)

Alle beløb er i DKK. og er incl. moms. Vi tager ikke kortgebyrer og beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes. GorillaGrow bruger en godkendt betalings server, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.


Refusion/returnering og reklamation

Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.
Ved returnering eller reklamation rettes henvendelse til: GorillaGrow via mail: gg@gorillagrow.dk


Fortrydelsesret

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. Fortrydelses fristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i samme køb, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Består købet af flere partier eller dele, udløber fortrydelses fristen 14 dage efter den dag, du modtager det sidste parti eller den sidste del. Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til gg@gorillagrow.dk eller benytte standard fortrydelses formularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.


Returnering

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.


Varens stand, når du sender den retur

Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købs beløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage. Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.


Tilbagebetaling af købs beløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leverings omkostninger (det gælder dog ikke ekstra leverings omkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leverings form, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet. Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

Varen sendes til:

GG – GorillaGrow
Bøgekildevej 7
8361 Hasselager


Reklamationsret

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb. Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder. Kontakt os inden du sender varen.

Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.  Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet.


Persondatapolitik 

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os: Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.

Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig. Disse vil blive videre givet til GLS, for at kunne benytte deres forsendelse til din pakke. Her er der tale om: Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.

Personoplysningerne registreres hos GG og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.

Den dataansvarlige på Gorillagrow.dk er GG.

Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: gg@gorillagrow.dk.


Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte gg@gorillagrow.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her – http://ec.europa.eu/odr
Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 11.12.2018